Treceți la conținutul principal

Postări

Se afișează postări din martie, 2009

Priza de apă potabilă și sursa de infestare

Lacul Tarnita si barajul de pe Valea Somesului. In stanga imaginii, de fapt in stanga barajului, este zona de unde se capteaza apa potabilă pentru consumatorii Municipiului Cluj Napoca. O apa buna, limpede, rece si cu toate sarurile si mineralele in compozitie echilibrată "numa buna de baut". Atenție, după prima fotografie ne-am dat 5 metri inapoi și constatăm ce vedeți in imaginea a doua. Civilizația, lipsa de educație a turiștilor și locuitorilor, lipsa de responsabilitate a celor care ar trebui să coordoneze acest județ la nivel de drumuri județene si ape determină un peisaj halucinant..... si un real pericol pentru sănatatea oamenilor!!!!   Când ploua, apa spala gunoaiele depozitate intre marginea drumului înspre lac, iar diluția ajunge in priza de captare a apei pentru clujeni. Sa nu mai vorbim de aspectul estetic prezentat turistilor. În fundalul imaginii suntem atentionați ca drumul este în responsabilitatea Consiliului Judetean CLUJ.

Poliția rutieră CLUJ la pânda și vânătoarea de contravenienți!!

Am multi prieteni in poliție si se supără cand spun ca țara asta merge la fel de bine si fară polițiști! Azi am vazut un serial in direct in plina strada in Cluj Napoca care m-a uimit. Am fost uimit de tupeul unui echipaj de poliție plasat la vânătoare de contravenienții. Cred ca in două ore aproape 70 mașini oprite cu un stil desprins din serialele cu westul salbatic si sherifi celebri. In masina politiei din imagine, au fost doi agenti de poliție hotarâți să înfrunte criza economică si să suplinească sporurile ce le-au fost amenințate de premierul BOC. Pentru ca, probabil, s-au prins toți hoții din CLUJ ce au jefuit banci, case de schimb valutar, etc. cei doi agenți au hotarit sa treacă la mica ciupeala. S-au plasat în acest loc unde sute de clujeni încalcă prevederile unui indicator de circulație, indicator montat de fapt împotriva fluxului de circulație generat de nevoile cetățeanului de a circula din principală spre KAUFLAND (magazin universal) si psre parcarea din spatele bl

Economia

O caruta incarcata cu lemne pentru foc abandonata pe drum de tara in panta cred ca este cea mai sugestiva imagine pentru a definii economia romaneasca. Nu avem nici un element care sa arate ca se misca ceva.

Se reinventeaza roata hranei

Cercetari recente, citite de pe blogosfera, arata similitudini comparative intre alimente si organele corpului, nu comentam aspectele estetice ale problemei, dar e clar ca dezvoltarea in timp a corpului s-a facut cu aceste alimente. Daca acest corp uman se dezvolta cu alte elemente, aluminiu mai mult de exemplu, oameni era mai inalti si corpul era mai sanatos cu aport suplimentar de aaluminiu.. Alte alimente folosite in timp la hrana corpului, alte alimente pentru sanatate. Lucrurile sunt simple: Ca sa traim,BINE si MULT, trebuie sa ne alimentam la parametri in care s-a dezvoltat in timp corpul uman din punct de vedere genealogic si genetic. Oricum merita citit articolul Elen(a)-ei.

Politia rutiera, accidentele si alfabetul!

  Politistul de la circulatie este functionarul cel mai controversat, ca functie. Cand este in drum, comentam de ce sta sa ne opreasca! Daca nu este in drum si este un accident  de circulatie, comentam: De ce nu ati venit mai repede?! Daca ia spaga suntem fericiti! Daca auzim ca ia spaga de la altii comentam! Daca aplica legea este rau, daca ne iarta este fraier!  Sunt numai cateva din ipostazele pe care noi participanti la trafic le initiem. Cred ca este una dintre meseriile cele mai grele! Vedem la televiziune soferi analfabeti! Te tot miri si te rogi la Dumnezeu sa nu intilnesti in trafic asemenea specimene, analfabeti cu permis de conducere. Ce facem cu soferii care au permis si nu stiu sa scrie si sa citeasca! Acestia nu cunosc interpretarea semnelor de circulatie dar ne expun la accidente! Simplu, nu?

Despre cipuri, micro cipuri în pasapoartele biometrice

Mă întreb cu câtă ușurință factori de răspundere aprobă introducerea acestor pasapoarte cu date biometrice in circulație. Mă refer aici la faptul că acești oameni semnează astăzi în calitate de oameni politici, mandatari ai noștri, să se introducă astfel de instrumente de verificare, control si monitorizare a persoanei. Semnează și susțin acest proiect cu das ă trăiți când sunt în parlament, ministere, IGP, etc. Pentru acesti decidenți politico administrativi azi este OK, dar mâine pot fi victimele proprilor decizii asumate cu stilul dâmbovițean post decembrist "da să traiții". Spuneam ca mâine pot redeveni fără voia lor oameni simpli si chiar ei sa fie victime ale acestui control militarizat asupra persoanei. De ce sa nu spunem direct faptul ca aceste cipuri atenteaza grav la libertatea de existență și mișcare a persoanei. Libertățile limitate în perioada comunismului devin democrații în comparație cu ce se întâmpla după ce esti monitorizat 24 din 24 ore. Si când te gândeșt

La multi ani, doamnelor si domnisoarelor

LA MULTI ANI!

CFR-ul si telefonul

Ma reintorc la Cluj, cu INTER CITY -SAGEATA ALBASTRA si am ne fericita ocazie de a vedea un campion in comunicatii telefonice in persoana mecanicului de locomotiva. Fiind in auto motor vad in cabina mecanicului care de o ora vorbeste la telefon in timp ce are grija sa conduca trenul spre Oradea. La venire am avut in acelasi pret si muzica, iar acum se pare ca muzica depinde de mecanic daca are memorystik personal sau nu.

La Oarba de Mureş a existat un erou colectiv: oştirea română

Recent am trecut prin Oarba de Mures, un loc cu rezonanta in istoria poporului roman, citam din cuvantul la dezbaterea parlamentara a deputatului Lădariu Lazăr " Ardealul şi-a aşteptat fraţii cu inima la trecători, cu nădejde în izbânda visată, dorinţa de eliberare a Ardealului era să fie sprijinită, ca dovadă a unităţii de neam, de Divizia a IX-a de Infanterie Constanţa a generalului Costin Ionaşcu, celebra Divizie Mărăşeşti care s-a acoperit de glorie în Moldova în anii Primului Război Mondial. Ajunşi la capul de pod Cipău - Ogra - Iernut au întîlnit iadul pe pămînt: forţarea Mureşului, lupta pentru fiecare metru de teren sub văzduhul care fierbea avea un singur ţel – cucerirea blestematei Cote 495, aşezarea steagului victorios pe o poziţie inespugnabilă. Sub singurul îndemn "Înainte, val după val!", au căzut în acea toamnă a anului 1944 peste 11 000 de ostaşi. Pentru scoaterea din nemeritata uitare a celor care au dat ţării ca supremă jertfă tot ce aveau mai