Translate by Google

miercuri, 9 septembrie 2009

Servicii Post servisare zero!

Intimplator am ajuns abonat a operatorului de servicii de televiziune BOOM TV. La inceput toate au fost super ca si in cazul companiilor de telefonie mobila, apoi serviciile post-service sunt zero barat. La orice problema o ai in legatura cu serviciul cumparat nu te baga nimeni in seama si astepti pe linie moarta la telefon pe banii tai ascultand reclamele puse de operator, pe banii tai.

Azi am sunat la BOOM tv si timp de un minut si jumatate am asculta numai reclame de promovare, apelul la numarul scurt fiind pe banii mei.

In materie de reziliere a contractului situatia este si mai hazlie, adica este de plâns. Nu poti sa reziliezi un contract numai daca se implineste anul si numai daca înștiințezi in scris cu confirmare de primire,  cu o luna inainte, asa ca daca uiti rămâi in continuare abonat!!!

Unde este protectia consumatorului pentru aceste contracte impuse.

Un comentariu:

me spunea...

si la zapp este la fel, daca nu ii instiintezi cu o luna inainte de implinirea unui an ( sau a unui nou an) de la data incheierii abonamentului, se prelungeste automat, iar daca insisti sa renunti platesti penalitati de iti vine rau.