Treceți la conținutul principal

Ziua si Noaptea - drumuri romanesti

Am plecat din Bucuresti la ora 17.00 (parcarea de la Parlament - Izvor) cu gandul ca cei 320 km pana la Alba Iulia ce ii voi parcurge in aproximativ 5-6 ore nu sunt o problema (masina buna zic eu BMW320). Gandul meu nu a luat in calcul ca sunt in Romania. O tara care nu mai este de mult guvernata, iar haosul bataia de joc la adresa cetatenilor sunt politici economice post electorale (4 ani). Asa cum CFR editeaza un Mers al Trenurilor, 0 sa deteliez si eu mersul meu: Iesirea din Bucuresti si intrarea la autostrada Bucuresti -Pitesti a fost dupa o ora (ora 18). Deci 11km parcursi in 60 minute (find vorba de capitala nu comentam, acum s-a schimbat primarul si poate ca e un timp rezonabil, o sa vedem peste 4 ani cum stam. Bucuria prelungirii autostrazi in jurul Municipiului Pitesti (evitam aglomeratia din centru in tranzit care era cam 40 min.) a fost o himera pentru ca iesirea din autostrada a creata o coloana si un timp de asteptare de 90 minute. Pana aici (60 min + 60 min. mers + 90 minute) 210 minute (3,00 ore) si am facut doar 110km. La iesirea din Pitesti (Bascov) se lucreaza, adica nu se mai lucreaza la Pasarela de acces in autostrada prin nodul rutier Pitesti - Curtea de Arges intersectie cu autostrada - Rimnicu Vilcea. Zilnic trec pe acolo 30-35 de mii de autovehicule si acest guvern incompetent sa conduca tara a gasit un SRL cu doua utilaje sa construiasca un pod. Utilajele, probabil sunt de pe vechile santiere comuniste, iar santieristi lucreaza doar opt ore zilnic (sambata duminca liber). Dar lucrurile nu s-au oprit aici, la Moraresti, asta in apropiere de Rimnicu Vilcea, am crezut ca am prins un blocaj datorita vreunui accident. Eroare, un alt santier prin care se consolida drumul a determinat o coada de 12 km (e zilnica). Intelegeti ce inseana asta? Adika am mers cu 1-3km/ ora si am mai stat blocat in trafic inca 90 minute adica o ora si jumatate. Acelasi procedeu de banditi, au luat o lucrare dar cu termene de executie largi, la anu si la multi ani. Pe nimeni (guvernanti) nu intereseaza de nimeni (cei multi care voteaza). TEMBELI din Ministerul Transporturilor sau de la Compania de drumuri nationale si autostrazi care au facut caietele de sarcini si/sau le-au aprobat nu au impus termene drastice de constructie (adica sa se lucreze ziua pe lumina si noaptea pe lumina artificiala, inclusiv sambata si duminica). In conditiile actuale, banii din investitie curg, nervii sutelor de mii de participanti la trafic se uzeaza, poluarea creste, costurile firmelor care au masini in trafic cresc de asemenea, etc. Asa am ajuns in Rimnicu Vilcea dupa 6 ore (media de trafic 25km/ora). Pe vremea lui Mircea cel Batrin cu cai schimbati la o posta faceau tot cam atata timp Acum, sa va spun si partea buna a lucrurilor SAU MONTAT PE TRASEU VREO 10 CAMERE DE SUPRAVEGHERE CU RADAR CA SA JEFUIASCA SOFERI SI ASA NERVOSI prin amenzile aplicate pentru ca isi permit sa meraga pe un drum european cu mai mult de 50km pe ora, chiar daca e in localitate. Cu banii dati pe camere puteau sa faca pasarele si garduri delimitatoare si chiar nu mai existau accidente, dar NICI COMISIOANE din amenzi nu mai erau. Si uite asha calatoresti prin Romania. Daca ai fi un investitor sau un turist strain ce ai face cand din 10 zile de concediu, una e pierduta pe drumul de la Valcea la Bucuresti. Pacat ca posterele electorale nu au viata sa vada Presedintele ales al TARII si Primul dintre Ministri desemnat ce ganduri frumoase si ce ode le aduc soferii in trafic. Solutia ar fi ca langa SRLurile ce au luat lucrarile de contructie sa se puna si firme profesioniste care sa si lucreze asa ca si in strainatate - ziua si noaptea. Cu fiecare zi in care lucrarile sunt finalizate mai devreme, nu se mai enerveaza 30.000 romani, nu se mai consuma inutil 50 tone carburant si nu se mai polueaza mediul inutil. Pentru o luna inmultiti si va cruciti. PD-ul, PN-leul oare de ce nu vede si se face ca nu aude.... Da de unde? ps - Incep alte lucrari pe Valea Oltului si va restrictiona traficul si mai tare, deoarece vine perioada concediului si a vacantei, deci aveti timp de stat in trafic si mai mult.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Apa Riurilor - Serviciul de salubritate al romanilor

De fiecare data cand cresc corele riurilor se curata si albiile acestora pline de gunoaie ca efect al necivilizarii. Toata lumea arunca ce ii prisoseste fie ca merge la "iarba verde" fie ca locuieste in zone rurale si administratia nu a binevoit sa organizeze salubrizarea localitatilor. Apa din ploi si zapezi ne prezinta de fiecare data dimensiunea lipsei de civilizare a conationalilor. Asa ceva in tarile Europei sau chiar  in MONGOLIA nu se concepe.

GHID simplu pentru depunerea cereri unice de plată la APIA (util persoanelor care au teren agricol, animale, producatori, ..) pe 2015

Așa cum am povestit î n articolul cu pățania rudelor mele în raport cu APIA 2015 , m-am hotărât să denunț specializarea mea, AD-HOC,  în domeniu pentru a fi folositoare și altor persoane care au de depus cererea unică de plată la APIA pentru subveții la terenuri agricole, animale sau produse.  A se reține: Voi cei care citiți, din întâmplare, sau nu,  ca utilizatori de computere (copii, nepoți, frați, surori, afini ai acestora) îi puteți  ajuta!   PUTEȚI AJUTA BUNICII, PĂRINȚII ȘI ALTE RUDE CHIAR DIN ORAȘELE UNDE STUDIAȚI, LUCRAȚI pentru a depune documentașia la APIA!!! GHID (de amator) pentru fermierii care solicită subvenție de la APIA  PAS cu PAS (nu ca a președintelui) Pasul 1. Mergi la primăria unde sunt terenurile ce le utilizezi sau le deții și soliciți o Adeverință din care rezultă terenurile (parcelele) care sunt în proprietate sau utilizate. Dacă nu esti proprietar si utilizezi terenul altcuiva trebuie să faci un contract de ARENDĂ sau COMODAT. VEzi documente Pas

La Oarba de Mureş a existat un erou colectiv: oştirea română

Recent am trecut prin Oarba de Mures, un loc cu rezonanta in istoria poporului roman, citam din cuvantul la dezbaterea parlamentara a deputatului Lădariu Lazăr " Ardealul şi-a aşteptat fraţii cu inima la trecători, cu nădejde în izbânda visată, dorinţa de eliberare a Ardealului era să fie sprijinită, ca dovadă a unităţii de neam, de Divizia a IX-a de Infanterie Constanţa a generalului Costin Ionaşcu, celebra Divizie Mărăşeşti care s-a acoperit de glorie în Moldova în anii Primului Război Mondial. Ajunşi la capul de pod Cipău - Ogra - Iernut au întîlnit iadul pe pămînt: forţarea Mureşului, lupta pentru fiecare metru de teren sub văzduhul care fierbea avea un singur ţel – cucerirea blestematei Cote 495, aşezarea steagului victorios pe o poziţie inespugnabilă. Sub singurul îndemn "Înainte, val după val!", au căzut în acea toamnă a anului 1944 peste 11 000 de ostaşi. Pentru scoaterea din nemeritata uitare a celor care au dat ţării ca supremă jertfă tot ce aveau mai