Translate by Google

duminică, 25 ianuarie 2009

Un NU hotarât pentru ciocolata marca KRAFT FOODS - POIANA

Miercuri, Kraft Foods România a anunțat ca pănă la sfârșitul anului va închide fabrica de ciocolata din Brasov, urmand sa fie concediați circa 440 de angajați.

Un anunț aparent banal, care pe lângă cele 440 de familii ale salariaților mai afectează și economia pe orizontală legată de acestă afacere cu ciocolată brașoveană preluată de la statul român prin privatizare.

Păi daca oficialii companiei vor sa maximizeze profitul trecând în Bulgaria cu unitatea de producție pentru facilități fiscale si cost al forței de muncă redus vă sugerez ca de la 01 ianuarie 2010 sa nu mai consumăm produse marca POIANA cu brand originar din România si produs in Bulgaria.

Lipsa pieței de consum numită România, vizată de oficialii KRAFT pentru maximizarea profitului, pentru ca are totuși peste 20 milioane locuitori, o sa le producă frisoane noaptea.

Boicotul consumului de ciocolata KRAFT - POIANA fabricată in BG, merita pus in aplicare de români  pentru ca decizia economica este avantajoasă firmei si dezavantajoasă românilor.

 

De mâine fără ciocolată POIANA în semn de protest!!!

Un comentariu:

niuna spunea...

"Inainte de 1990, piata bomboanelor era acoperita de numai cativa producatori locali, ceea ce insemna o gama sortimentala destul de restransa, care limita posibilitatile de alegere ale iubitorilor de dulciuri.
Scaderea puterii de cumparare a populatiei a stimulat insa inventivitatea si capacitatea manageriala a directorilor, lacomi sa-si stranga in fata gramezi cat mai mari de bomboane, sub forma cotelor de piata.
In prezent, cea mai importanta preocupare a producatorilor si importatorilor este dezvoltarea portofoliului, astfel incat oferta lor sa vina in intampinarea preferintelor, gusturilor si disponibilitatilor financiare ale consumatorilor, mereu in schimbare....Cea mai importanta provocare pentru toti actorii de pe piata este declinul puterii de cumparare a consumatorilor. In acest mediu, este crucial sa oferi consumatorului cel mai bun raport calitate-pret”, afirma John Hunter, director general la Kraft Jacobs Suchard Romania."
ACESTEA SUNT AFIRMATII DIN 1999 !
va invit sa cititi intregul articol printr-un click aici

http://www.capital.ro/index.php?section=articole&screen=index&id=2879&cauta=oscilanta

intre timp, Kandia a fuzionat cu Excelent si apoi au fost cumparate de Cadbury (vezi http://www.standard.ro/articol_34967/kandia_isi_schimba_numele_in_cadbury_romania_in_a_doua_jumatate_a_anului.html)
iar Danubiana Roman e controlata de firma austriaca Agrana, fuzionand ulterior cu SC Zaharul Romanesc SA.
deci... mai avem un producator de dulciuri autohton ?!